CC by ADF

Call centrum by ADF

Nástroj na efektivní správu a řízení call-centrových aktivit

CCbyADF je systémová aplikace, jejímž prostřednictvím vám pomůžeme nalézt, získat a rozvíjet vztahy s vašimi stávajícími či potencionálními zákazníky. Pro kvalitní oslovení zákazníků poskytneme dostatečné kapacity a zajistíme vám řešení přímo na míru.

Jedná se o jednoduchý nástroj pro volání, vedení docházky a sledování cash flow.

Co Call centrum by ADF umí?

Pomocí naší služby zajišťujeme aktivní oslovení vybraných zákazníků telefonními hovory dle vašich požadavků. Pomůžeme vám tak s prodejem vašich produktů a služeb.

Akvizice nových zákazníků – pro makléře či obchodní zástupce domluvíme osobní schůzky s potencionálními zákazníky.

Pasivní call centrum – vyřizováním příchozích hovorů vašich zákazníků pomůžeme s řešením jejich požadavků.

Neustále monitorujeme kvalitu prováděných hovorů.

Sledujeme pro vás úspěšnost kampaní, poskytneme vám podrobné statistiky a analýzy.

Kdykoli vám dokážeme poskytnout náhodné či konkrétně vybrané hovory.

Zajišťujeme tvorbu a případnou úpravu callscriptu přímo pro vaši kampaň. Následně aktivně kontrolujeme dodržování vámi schváleného callscriptu a správné vedení hovorů.

 

Díky vlastní volací aplikaci jsme schopni se přizpůsobit parametrům kampaně (možnost nastavení propojení s vaším systémem, přepojování hovorů, nastavení zpětného volání, možnost příchozích hovorů apod.).



Další funkcionality

  • Komplexní CRM
    Reporting úspěšnosti kampaní
    Reporting produktivity operátorů
    Možnost nastavení vzhledu karty kontaktu
  • Komplexní docházkový systém
    Plánování směn
    Generování mzdových podkladů
    Evidence docházky
  • Reporting výnosnosti
    Report mzdových a ostatních nákladů
    Report předpokládaných výnosů
    Report výnosnosti jednotlivých operátorů a projektů