Nástroj na efektivní správu a řízení call-centrových aktivit
CCbyADF je systémová aplikace, jejímž prostřednictvím vám pomůžeme nalézt, získat a rozvíjet vztahy s vašimi stávajícími či potencionálními zákazníky. Pro kvalitní oslovení zákazníků poskytneme dostatečné kapacity a zajistíme vám řešení přímo na míru.
Jedná se o jednoduchý nástroj pro volání, vedení docházky a sledování cash flow.
Pomocí naší služby zajišťujeme aktivní oslovení vybraných zákazníků telefonními hovory dle vašich požadavků. Pomůžeme vám tak s prodejem vašich produktů a služeb.
Akvizice nových zákazníků – pro makléře či obchodní zástupce domluvíme osobní schůzky s potencionálními zákazníky.
Pasivní call centrum – vyřizováním příchozích hovorů vašich zákazníků pomůžeme s řešením jejich požadavků.
Neustále monitorujeme kvalitu prováděných hovorů.
Sledujeme pro vás úspěšnost kampaní, poskytneme vám podrobné statistiky a analýzy.
Kdykoli vám dokážeme poskytnout náhodné či konkrétně vybrané hovory.
Zajišťujeme tvorbu a případnou úpravu callscriptu přímo pro vaši kampaň. Následně aktivně kontrolujeme dodržování vámi schváleného callscriptu a správné vedení hovorů.
Díky vlastní volací aplikaci jsme schopni se přizpůsobit parametrům kampaně (možnost nastavení propojení s vaším systémem, přepojování hovorů, nastavení zpětného volání, možnost příchozích hovorů apod.).
Copyright © 2021 Analytics Data Factory s.r.o.
Necháte nám drobečky, abychom věděli, jak nám to tu žije?
Funkční cookies jsou nezbytné, aby nám web fungoval tak, jak má. Bude si tak pamatovat i nastavení a souhlasy, které jste nám udělili.