Sdílíme naše zkušenosti a odborné znalosti nejen se svými zaměstnanci, ale snažíme se je šířit i mezi ostatními IT komunitami. Naše články se věnují tématům týkajících se nejen SAS technologií, ale i trendům a novinkám z oblasti CRM systémů, datových analýz či detekování hrozeb v platebním styku.
S rostoucí mírou digitalizace a popularity online transakcí bohužel přibývá také případů podvodného jednání v oblasti plateb. Americká vládní organizace FTC, která má na starost ochranu spotřebitelských práv a dodržování pravidel hospodářské soutěže, za rok 2018 vyčíslila finanční ztráty obětí podvodu na 1,48 miliardy dolarů (přibližně 33 miliard korun). Celosvětově zvyšující se množství podvodů je tak velmi znepokojivé nejen pro oběti z řad spotřebitelů, ale i společností.
Data v mnoha případech představují to nejcennější aktivum. Mohou být klíčem k optimalizaci procesů, nárůstu zákaznické spokojenosti, zvýšení produktivity a zároveň upozornit na nové trendy a umožnit na ně včas zareagovat. Proto, pokud se nechcete spoléhat čistě na obchodní instinkt, hraje důkladná analýza dat zásadní roli.
Získat v dnešní době pozornost zákazníků, kteří jsou mnohdy doslova paralyzováni obrovským množstvím informací a nabídek, není snadné. Klíčem k úspěchu je proto dokonalá znalost potřeb zákazníka a schopnost zaznamenat tzv. customer journey napříč různými tradičními i digitálními komunikačními kanály.
Podle aktuálně zveřejněné studie Business Intelligence 2020, téměř 60 procent projektů na řízení podnikových informací se nepodaří správně nasadit a využívat. Důvodem je nedostatečná příprava, kdy nejsou jasně definovány cíle a požadavky na systém, chybí plán implementace v rozsahu i čase a není nastavena struktura ani kompetence uživatelů v organizaci.
V polovině září vstoupila v platnost nová evropská směrnice o platebním styku, která vyžaduje silné ověřování zákazníků (Strong Customer Authentication). Poskytovatelé elektronických platebních služeb museli zavést nové ověřovací prvky pro autentizaci transakcí zákazníkem.
Copyright © 2021 Analytics Data Factory s.r.o.